دسته بندی مد و لباس

در دسته بندی مد و لباس از اپ کرایه چی می توانید انواع لباس ها از قبیل لباس عروس و نامزدی ، لباس مردانه، لباس دامادی و … را مشاهده و در صورت تمایل اجاره کنید. به چه کاری میاد؟ صبر کنید یکی دو اسلاید دیگه برگ برنده را رو می کنیم.

ویژگی های دسته بندی مد و لباس

لباس نیز معمولا به صورت کوتاه مدت و برای یک تایم خاص اجاره می شود. برای همین به راحتی می توانید درآمد خوبی از این راه به دست آورید همون طور که خیلیا از این راه درآمد به دست می آورند.

چرا لباس کرایه بدهیم؟

خانومت لباس زیاد داره؟ خودت لباس زیاد داری ولی دنبال جدید هستی؟ خب توی کرایه چی اجاره بده دیگه! هزینه هایی که بابت اجاره لباست میگیری را هم می تونی به عنوان درآمد فرض کنی و هم میتونی باهاش لباسی که می پسندی را کرایه کنی.

چرا لباس کرایه کنیم؟

اگه خانومتو میخوای ببری مهمونی و همش داره قبل هر مهمونی میگه چی بپوشم؟ راه حل مارو گوش کن. به جای اینکه براش لباس بخری و بعد از یه بار دیگه نخواد بپوشه ، لباس براش کرایه کن بعدشم تحویل بده و برو خودتو برای مهمانی بعدی و لباس جدید کرایه ای بعدی آماده کن. این همون برگ برنده بودا حواست هست؟

زیردسته های دسته بندی مد و لباس

از زیردسته های دسته بندی مد و لباس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لباس عروسی و نامزدی، لباس دامادی، لباس زنانه، لباس مردانه، لباس بچه گانه، کودک و نوزاد و ملزومات.

نکات و قوانین دسته بندی مد و لباس

خب اینو دیگه به خوبی می دونید که هیچ لباس و وصله پینه ای اون لباس اول نمیشه. پس اگه میخوای با صاحب لباس به بحث نرسی مراقب لباست باش وگرنه ممکنه برای دوخت مجدد همین لباس، برای تهیه پارچه اش هزینه بسیار گزاف و سنگینی بپردازی.

سنت شکنی مربوط به دسته بندی مد و لباس

خیلی از خیاط ها لباس عروس و داماد کرایه می دهند ولی در اپ کرایه چی پا را فراتر گذاشتیم. لباس خانوم هاتون در مهمونی و حتی لباس های نوزادی بچتون که یک ماه بعد اندازش نخواهد بود را به جای خرید کرایه کن. دیگه دور نریختن پول از این بهتر؟

کالا یا زیردسته پیشنهادی مد و لباس

شما چه نوع لباسی داری که می تونی کرایه اش بدی؟ زود ثبت کن تا اونی که نیازش داره بیاد سمتت . به این فکر کن یک شهر هرروز دارند لباس جدید می پوشند ولی هیچ کدام لباسی نمی خرند.

کرایه لباس در دسته بندی مد و لباس کرایه چی از اتفاقات تازه در بحث اجاره لباس هست چون کرایه کردن لباس بحثی است که معمولا فقط در حوزه لباس عروس ?وجود دارد. اما تا به حال به این موضوع فکر کردید که می تونید همه نوع لباسی ??را اجاره بدید و کرایه کنید؟
پدر مادرای عزیز احتمالا تا حالا خیلی زیاد این جمله را از فرزندانتون شنیدید: برای امشب چی بپوشم ؟ ??
معمولا موقعی که این جمله را می شنیدید کمرتون خم میشد و رگ به رگ اما از این به بعد نگران نباشید?
کافیه فقط اپ کرایه چی را دانلود و روی گوشیتون نصب کنید ? تا هر نوع لباسی ? که خواستید را کرایه کنید و هر لباسی که براتون تکراری شده را کرایه بدید. به همین راحتی .
البته خیلی از افراد شیطون هستند که از لباس استفاده ابزاری می کنند . چطوری؟
درپاسخ به این سوال یک بیت از حضرت ?‍♂️مولانا حافظ شیرازی براتون می خونم تا به عمق ماجرا پی ببرید :
?رسم عاشق کشی و شیوه شهر آشوبی
جامه ای بود که بر قامت او دوخته بود.?

گفتم که حواستون جمع باشه بعدا نگید نگفتیا … ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست