اگر بخواهیم برنده شدن در زندگی را بررسی کنیم، توی این دنیا یه عده برنده ان??،یه عده بازنده?و یه عده هم هستن که هنوز راه برنده شدن رو پیدا نکردن?.این دسته سوم فقط یه کمی راهنمایی، یه ذره کمک یا حمایت نیاز دارند.
اصلا شاید به یه نگاه جدید احتیاج دارن و اگه بتونن اون نگاه نو رو پیدا کنن یه قفل خیلی بزرگ از زندگیشون باز میشه.
ایده ما کرایه چی ، یکی از خواسته هامون هست که برامون خیلی مهمه.کرایه چی ایده ایه که با وجود موانع بزرگ سر راهش بازم ازش دست نکشیدیم بلکه اونقدر این ایده را حلاجی و چکش کاری اش کردیم و بهبود دادیم و خواهیم داد که راه برنده شدن رو پیدا کنه.
رفیق حالا نوبت توعه.برای چه چیزی حاضری با بزرگترین مانع زندگیت درگیر بشی و تهش برنده بشی؟ از شما می‌خوام که به یکی از خواسته‌هاتون فکر کنید… یکی از آرزوهاتون… یه چیزی که براتون مهمه، به زندگی‌تون معنا و مفهوم میده، و به شما کمک می‌کنه تا به یه سطحی از کمال برسید و در زندگی موفق شوید. چیزی که با وجود موانع بزرگ ازش دست نکشید و بتونه شما رو به جلو حرکت بده، چیزی که به خاطرش اونقدر استراتژی و برنامه‌تون رو حلاجی کنید و بهبود بدید تا بالاخره راه برنده شدن رو پیدا کنید. خوب اون هدفت چیه؟

وقتی یه ایده به سرت میزنه دوست داری پیش ببریش، اما شاید پولش رو نداشته باشی. شاید سوادش رو نداشته باشی. شاید حمایت و امکاناتی که لازمه رو نداشته باشی. چه چیزیه که با وجود همه این مسائل موتورمون رو روشن نگه میداره و میذاره به سمت رویامون حرکت کنیم؟ کلیدی که کمک میکنه تا قفل‌های راه رسیدن به هدف رو باز کنیم چیه؟ میخوام این رو با صدای بلند بعد از من تکرار کنید. بگید: شدنیه.

وقتی به رویاتون فکر می‌کنید این رو با صدای بلند تکرار کنید. هر روز به خودتون بگید شدنیه. هر روز همین حرف رو به خودتون بزنید. شدنیه. چون می‌دونین این باعث چی میشه؟ این جمله کم‌کم نظام باورتون رو به سمت تغییر میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست