ضعف! نقاط ضعف شما در چیست؟ معمولا نقطه قوت آدم ها بزرگترین نقطه ضعفشون هست؛ ولی میتونید نقاط ضعفتون را به نقاط قوت خود تبدیل کنید.
هر کس در طول زندگیش باید خودشو تغییر بده و همیشه باید برای برطرف کردن ضعف هایش بجنگه. برای اینکه بتونید نیروی محرکه خودتون را حفظ کنید باید به هر فرصت به چشم آخرین فرصت نگاه کنید.
در هر حالتی بجنگ و به تلاشت ادامه بده، حتی اگر در حال باختن باشی با تمام توانت بجنگ. بهت قول میدم که اگر با تمام توان بجنگی اصلا شکست نمی‌خوری و پیروز می‌شی. باید این نگرش رو تو زندگی روزمره خودت بگنجونی. بیشتر تمرین کن. بیشتر تکرار کن. با دقت بیشتری انتخاب کن. تمام کارها رو به بهترین نحو انجام بده. خودت رو تقویت کن، هم ذهنی و هم جسمی. بایست و مبارزه کن. علیه ضعف و نقاط ضعف خود بجنگ. علیه ترس، علیه زمان، و علیه زوال. مقاومت کن. هر روز از تمام توانت استفاده کن. مثل کرایه چی که با تمام قوا در حال جنگیدن با زمان، ترس و نابودیه. وقتی با یک چالش سخت مواجه میشی، وقتی که اصلا فکر نمی‌کنی بتونی از پسش بربیای، وقتی مطمئنی این بار شکست می‌خوری، به خودت بگو: من چیزی برای از دست دادن ندارم. پس بلند شو. حرکت کن. اگر باید میدان را ترک کنی، شجاعانه و با سربلندی این کار را بکن. با تمام توانت و با تمام انرژیت مبارزه کن. تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس سخت تلاش کن. تنها چیزی که می‌تونه تو رو متوقف کنه مرگه.
نباید از جنگیدن خسته بشی و بترسی که اگه وابدی شکار میشی و باید میدون رو خالی کنی.
موقعی که یه آهو در حال فرار از دست شکارچی خودشه چیزی برای از دست دادن نداره به جز جونش. دقیقا مثل اون آهو ماهم چیزی برای از دست دادن نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست