اجاره چادر مسافرتی

کسب درآمد از طریق اجاره چادر مسافرتی.

اجاره چادر مسافرتی

مسلما همه ی سال به چادر مسافرتی نیاز نداریم و خیلی راحت میتونیم با کرایه دادن اون به درآمد برسیم. اگر در مدت 100 روز، روزی 20 هزار تومان کرایه بدیم؛ بعد از 100 روز چادر مسافرتی رو به همراه 2 میلیون تومان پول داریم، حالا با این پول میتونیم چادر مسافرتی بهتری و یا وسایل دیگری که نیاز داریم رو بخریم.

آیا شما هم توی انباریتون چادر مسافرتی دارید که اونو برای اجاره بزارید؟ چادر مسافرتی یکی از واجباتی هست که وقتی سفر می روید، مخصوصا با ماشینتون، باید داشته باشید؛ ولی خب این مسافرت ها شاید سالی یک بار باشد و این چادر مسافرتی همیشه گوشه انباری بی استفاده افتاده باشد. هم چنین میتوان گفت تقریبا همه ی افراد از اینکه به مسافرت و گشت و گزار بروند لذت می برند اما خیلی وقت ها به خاطر هزینه ی زیادی که باید پرداخت کنند منصرف می شوند و به همین دلیل هم مسافرت ارزان یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر است. حالا ما اینجا می خواهیم یکی از روش های ارزان مسافرت کردن را برای شما بگیم. حتما شما هم میدانید که یکی از موارد مورد نیاز برای مسافرت، چادر مسافرتی است. فرقی هم نمیکند که مسافرت شما یک روزه باشد یا چند روزه و حتی به مسافت دور بروید یا نزدیک؛ بالاخره به چادر مسافرتی نیاز پیدا می کنید. این نیاز شما همیشگی نیست و تنها هنگام سفر است که به آن احتیاج پیدا می کنید؛ پس می توانید به جای خرید چادر مسافرتی، آن را کرایه کنید و با این روش از هزینه ی سفر خود کاهش دهید. هم چنین شما میتوانید با اجاره دادن چادر مسافرتی خود در مدتی که نیاز ندارید، مثلا 100 روز، روزی 20 هزار تومان، در اپ کرایه چی برای کرایه بذارید و بعد از 100 روز، 2 میلیون تومان درآمد داشته باشید?. حتما امتحان کنید و بی دردسر برای خودتون درآمد داشته باشید. اپلیکیشن کرایه چی رو از بازار و مایکت دانلود کنید تا همیشه در دسترس داشته باشید✌?

انواع چادر مسافرتی:

چادر های مسافرتی انواع مختلفی دارند و بستگی دارند که شما برای کجا می خواهید از آن استفاده کنید؛ اما به طور کلی میتوانیم به این انواع اشاره کنیم: فنری، عصایی، اتوماتیک. قبل از کرایه چادر مسافرتی، سعی کنید با انواع آن آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و بعدا در صورت آسیب دیدن چادر، مجبور به پرداخت خسارت نشوید.

چادر مسافرتی فنری:

این نوع چادر ها هنگام مسافرت و تعطیلات، زیاد استفاده می شوند؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که چادر های فنری مناسب مکان هایی که دمای آن خیلی بالا یا پائین باشند نیستند. چادر های فنری جزء سنگین ترین و حجیم ترین نوع چادر ها هستند و قیمت آنها هم نسبت به انواع دیگر پائین تر هست. استفاده از این چادر خیلی راحت است؛ به طوری که وقتی چادر را از کیفش در می آورید، به سرعت فنرهایش باز می شود و چادر به شکل کامل در می آید.

چادر مسافرتی عصایی:

بهترین انتخاب برای طبیعت گردی، کوهنوردی و کمپینگ در کوهستان و جنگل، چادر های عصایی هستند. چادر های عصایی، حاوی ستون هایی از جنس عصا های فایبرگلاسی هستند که در برابر آب و دمای بالا یا پائین مقاومت خوبی دارند. برای نصب این چادر، کافی است ستون های عصایی را به هم متصل کرده و سپس آن را به چادر متصل نمائید.

چادر مسافرتی اتوماتیک:

چادر اتوماتیک ترکیبی از دو مدل عصایی و فنری است. وزن این چادر نسبتا زیاد است و برای حمل و نقل آن به وسیله ی مناسب نیاز است. برای نصب این چادر فقط کافی است پایه های آن را باز کنید و سپس قسمت مرکزی چادر را به سمت بالا بکشید. برای جمع کردن آن هم باز آزاد کردن قلاب قسمت مرکزی چادر، می توانید آن را مثل چتر به سمت داخل فشار دهید تا کل چادر به صورت اتوماتیک بسته شود.

نحوه ی نصب چادر مسافرتی:

چادر را در مکانی که می خواهید استفاده کنید قرار دهید. ترجیحا یک مکان با سطح صاف و بدون شیب و سنگ ریزه را انتخاب کنید و برای اینکه از آسیب دیدن کف چادر جلوگیری کنید، می توانید از پارچه و زیرانداز های ضخیم و بادوام استفاده کنید. اکنون چادر را پهن کنید و سپس به علامت ضربدر روی چادر که نشانه ی سقف چادر است دقت کنید. پس از آن در گوشه های چادر، ستون های آن قرار می گیرند که عصا ها را باید در سوراخ محفظه ی مخصوص آن قرار داده تا از آن طرف محفظه خارج شوند. حالا نوبت محکم کردن قسمت مرکزی سقف چادر است. برای این کار باید ستون های فلزی را در قسمت مرکز چادر به هم گره بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست