لوازم سفر و سرگرمی

در این دسته از محصولات کرایه چی می توانید لوازم مربوط به سفر و سرگرمی از قبیل تجهیزات گلف ، کوهنوردی و … را مشاهده و پس از بررسی برای کرایه آنها اقدام کنید.

ویژگی های دسته بندی لوازم سفر، سرگرمی

معمولا این دسته از وسایل را برای مدت بسیار کوتاهی تقاضا دارند و استفاده می کنند. مثلا شما می تونید چادر مسافرتی مورد نیازتون را برای یک مسافرت کرایه کنید. مگه چند روز می خوای بری مسافرت؟ پس سریع برمی گردی و اون وسیله را پس میدی. بقیه وسایل این دسته هم تقریبا همینطورند.

چرا لوازم سفر و سرگرمی کرایه بدهیم؟

ما یه سری وسایل و تجهیزات مربوط به سفر و سرگرمی را قبلا از یه جایی خرید کردیم و ازش استفاده کردیم و بعد هم کنار گذاشتیم، مثلا توپ والیبال، منقل، قلیون. از اون جایی که هزینه ها بالاست و هرهفته و هرروز به سفر نمی ریم ، پس خیلی از این وسایل بلا استفاده می مونند. بنابراین می تونیم در اپ کرایه چی این وسایل را ثبت کرده تا کسانیکه می خواهند سفری بروند و به این وسایل نیاز دارند الکی و بیخود برای خرید آن اقدام نکنند.

چرا لوازم سفر و سرگرمی کرایه کنیم؟

سفر های تفریحی و سرگرمی در طول یک سال معمولا کمتر از انگشتان یک دست می باشد. از این رو نیازی به خرید بعضی از وسایل مورد استفاده برای سفر نیست زیرا در اکثر ایام سال در حال خاک خوردن هستند، در عوض می توانیم وسایل موردنیازمون را از اپ کرایه چی پیدا کرده و آنها را برای این سفرها اجاره کنیم و بقیه پول را هم صرف بالا بردن کیف و لذت سفرمان کنیم.

زیردسته های دسته بندی لوازم سفر و سرگرمی

از زیردسته های دسته بندی لوازم سفر و سرگرمی میتوان به این موارد اشاره کرد:

تجهیزات سفر، وسایل ورزشی، تجهیزات بدنسازی، وسایل بازی و سرگرمی.

نکات و قوانین دسته بندی لوازم سفر و سرگرمی

معمولا این وسایل کوتاه مدت استفاده دارند اما همیشه هم مخاطب دارند. بر همین اساس با قیمت گذاری خوب می تونیم از اجاره دادن این وسایل هزینه سفرهای بعدی خودمان را آماده و مهیا کنیم. کرایه کنندگان گرامی در استفاده از این وسایل دقت لازم را داشته باشید زیرا در اثر خرابی این محصولات از آنجایی که تعمیر این وسایل زیاد معقول نیست مجبور خواهید بود یک جایگذین نو و جدید از آن ابزار تهیه کنید.

سنت شکنی مربوط به لوازم سفر و سرگرمی

تا به حال جایی شنیده اید یا دیده اید که لوازم مسافرت و سرگرمی کرایه بدهند؟ درست است، خیر! زیرا عرف نیست اما بالاخره باید از جایی این سنت شکسته شده و با توجه به هزینه های بالای این کالاها برای خرید از هدر رفت پول به وسیله کرایه چی جلوگیری می شود.

کالا یا زیردسته پیشنهادی لوازم سفر و سرگرمی

اگر شما کالایی یا دسته ای از محصولات در زمینه لوازم سفر و سرگرمی می شناسید که می توانید آنها را کرایه دهید همین الان آن را در اپ کرایه چی ثبت کنید تا جریان درآمدی خود را شروع کنید.

هر مسافرتی به تجهیزات مختلفی نیاز داره که دسته بندی لوازم سفر و سرگرمی کرایه چی هم به اون اشاره کرده. معمولا هم هزینه زیادی براشون پرداخت میکنیم . اما خب برای اینکه بتونیم از اون مسافرت کیف و لذت بیشتری ببریم ، نیازشون داریم و نمیشه اونا رو نادیده گرفت. ?
نگران نباشید ?صبر کنید ما براتون یه راه کم هزینه تر پیشنهاد داریم .
اگه شما تجهیزات سفر برای مسافرت دارید که خیلی ازش استفاده نمیکنید یا الان فعلا قصد مسافرت ندارید بیایید اون وسایل مورد نیاز سفر را توی اپ کرایه چی کرایه بدید. چرا؟
اول اینکه از اون لوازمی که بدون استفاده دارید ، کسب درآمد می کنید .
دوما خود شما هم وقتی به یه وسیله نیاز داشته باشی برای مسافرت ، به جای اینکه چندین برابر پول بدی تا اونو بخری یه مبلغ ناچیز میدی و کرایه اش میکنی بعد مسافرت هم میبری پسش میدی.?
بیخود نیست اونایی که اپ کرایه چی رو روی گوشیهاشون نصب کردن میگن که با کرایه چی میشه خیلی ارزون تر سفر کرد ? ?
کافیه اپ را? دانلود و نصب کنی . اون وقت دیگه مشکلت توی سفر و هزینه هاش حله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست