کرایه تبلت و موبایل

در این دسته از محصولات اجاره تبلت و موبایل که در اپ کرایه چی وجود دارد، می توانید این وسایل و یا تجهیزات جانبی مرتبط با آنها را مانند مونوپاد ، هندزفری و … را اجاره کنید.

ویژگی های کرایه تبلت

معمولا وسایل این چنینی را به صورت کوتاه مدت و در برخی شرایط خاص به طور بلند مدت اجاره می کنند. به همین دلیل با توجه به قیمتی که برای کرایه دادن این وسایل در نظر می گیرید می توانید درآمدی متناسب با این وسایل برای خود متصور شوید.

چرا تبلت و موبایل کرایه بدهیم؟

تازگیها گوشی جدید خریدی ولی گوشی قبلیت سالمه؟ نمیخوای مفت و مجانی اون قبلی رو از دست بدی؟ خب مشکلی نداره بزار توی کرایه چی اینطوری میتونی باهاش یه مقدار از هزینه گوشی جدیدت را پوشش بدی، چطوری؟ بیا اسلاید بعدی تا بهت بگم.

چرا تبلت و موبایل کرایه کنیم؟

خیلی از قدیمی ها میگن ما به خاطر مسافرت های زیارتی که می رفتیم و می خواستیم تصویری با بچه هامون صحبت کنیم، رفتیم چند و چند پول گوشی خوب دادیم! اونا می تونستن اگه کرایه چی را بشناسند راحت به جای خرید، گوشی مورد نظرشون را کرایه کنند. برای پاوربانک هم همین حرفو به یه شکل دیگه می تونم بگم ولی میخوام خودت توی ذهنت دلیل کرایه دادن پاوربانک را تصور کنی.

زیردسته های کرایه تبلت و موبایل

زیردسته های اجاره تبلت و موبایل شامل: تبلت، گوشی موبایل و قطعات جانبی تبلت و موبایل هستند.

نکات و قوانین کرایه تبلت

از اونجایی که گوشی موبایل و تبلت و لوازم جانبی اونها از لوازم الکترونیکی حساس هستند، در نحوه استفاده از آن باید دقت بسیار زیادی داشته باشید زیرا به دلیل شرایط تحریم ها تجربه ثابت کرده هر اتفاقی که برای آنها بیفتد راهی به جز تعویض در جلوی شما قرار نخواهد داشت.

سنت شکنی کرایه تبلت و موبایل

احتمالا تا به حال جایی مشاهده نکردید که موبایل و لوازم جانبی آن را کرایه بدهند؟ درست است زیرا در گذشته آنچنان قیمتی نداشتند اما در عصر حاضر که قیمت اجناس به طرز سرسام آوری در حال بالا رفتن است، در اپ کرایه چی بحث کرایه این اجناس هم قرار گرفته است.

کالا یا زیردسته پیشنهادی کرایه تبلت

اگر شما نیز تلفن و یا لوازم جانبی بی مصرفی دارید می توانید آن را در کرایه چی ثبت کنید تا کسانی که به این وسایل نیاز دارند هر چه سریع تر به سراغ محصولات شما بیایند.

همه میدونیم که تبلت و موبایل? امروزه کاربرد زیادی توی زندگی ما دارند و این رو هم میدونیم که با توجه به کارایی آنها،قیمتهای متفاوت و بالایی دارند?، پس چه بهتره که قبل از خرید بتونیم با اجاره تبلت و موبایل و کار کردن با آن از کاراییش مطمئن شویم و بعد یخریم.اینجوری هم خرید مطمئنی داریم و هم توی هزینه صرفه جویی کردیم.?
شما میتوانید تبلت یا موبایل مورد نظرتون رو از کرایه چی،کرایه کنید،مدتی باهاش کار کنید،اگه دوست داشتید حالا اقدام به خرید کنید.?
همین حالا اپ کرایه چی رو از مایکت و بازار دانلود و نصب کن.مطمئن باش اگه قصد کرایه داری،حتما وسوسه میشی که خودت هم وسیله ای که فعلا نیازش نداری رو کرایه بدی?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست