در این ویدئو می خواهیم 5 استراتژی ساده و موثر برای تغییر ذهن ناخودآگاه انسان و برنامه ریزی مجدد برای رسیدن به اهداف را بررسی کنیم که تأثیر آن‌ها بر ذهن ناخودآگاه اثبات شده است و می‌تواند فرد را برای رسیدن به آرزوهایش کمک کند. هرشب قبل از خواب ذهن خودتو از نو بساز و سعی کن ساختار مغزی خودتو تغییر بدی . نیاز نیست زمان زیادی بگذاری فقط ?10 تا 15 دقیقه ?.
زمانی که به خواب می‌روید، بخشی از مغز شما خاموش می‌شود. این بخش از مغز ضمیر خودآگاه نامیده می‌شود. اما در همین زمان بخش دیگری از مغز شما به کار کردن ادامه می‌دهد. در واقع این قسمت مغز همیشه و در هر حالتی، 24 ساعت روز، 7 روز هفته، 365 روز سال، بی‌وقفه به فعالیت ادامه می‌دهد. این بخش از مغز ضمیر ناخودآگاه نامیده می‌شود. محققان ثابت کردند که ضمیر ناخودآگاه مسئول 95-99 درصد تمام فعالیت‌هایی‌ست که شما هر روز به آن‌ها مشغول هستید. در واقع تقریبا تمام انتخاب‌هایی که در طول روز دارید نه توسط ضمیر خودآگاه بلکه طبق دستورکار ناخودآگاه شما انجام می‌شوند. این ضمیر تقریبا 100 برابر از ضمیر خودآگاه قوی‌تر ا‌ست و تغییر دادن آن نیز مانند تغییر عادت بسیار مشکل‌ است.
تام فریز میگه: اگه میخوای روزتو فتح کنی باید صبحتو ?فتح کنی . اما در واقعیت لازمه ی فتح صبح ، فتح شب? قبل هست.
پس هر شب چند لحظه ای را صرف بررسی روز آینده و برنامه ریزی برای کارهای مهمی کنید که در رسیدن به اهداف شما ضروری هستند.
درست است که تغییر ضمیر ناخودآگاه سخت است اما نشدنی نیست. ?

حالا این 5 استراتژی که به شما کمک می کنه ذهن ناخودآگاه خود را از نو بسازید شامل موارد زیر می باشند که به طور کامل در ویدئو توضیح دادیم:

  1. برای فردا برنامه‌ریزی کن.
    برای فردا برنامه‌ریزی کنید. قبل از این که به تختخواب بروید، برنامه کامل روز بعد خود را بنویسید.
  2. هر شب اهدافت را مطالعه کن.
    ضمیر ناخودآگاه با تکرار تغییر می‌کند و اگر شما ‌بخواهید ذهن خویش را برای رسیدن به موفقیت آماده کنید، باید بارها و بارها این تمرین‌ها را تکرار کنید.
  3. قدردان باش.
    با تمرین قدرشناسی شما ذهن خود را برای مثبت فکر کردن پرورش می‌دهید.
  4. از ضمیر ناخودآگاه خود جواب بخواهید.
    همانطور که مخترع بزرگ، توماس ادیسون گفت: «هرگز بدون درخواست از ضمیر ناخودآگاه خود به خواب نروید.»
  5. هیپنوتراپی.
    ضمیر ناخودآگاه از زبان برنامه‌نویسی مخصوص به خود استفاده می‌کند و اگر شما بخواهید با او ارتباط برقرار کنید باید از زبان خودش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست