اجاره لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی

در دسته لوازم منزل و ساختمان اپ کرایه چی، شما می توانید وسایلی از قبیل وسایل دکوراسیون داخلی ، ظروف پحت و پز و دیگر وسایلی که در این گروه قرار دارند را کرایه و استفاده نمایید.

ویژگی های لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی

معمولا وسایل موجود در این دسته برای مدت کوتاه و اندکی اجاره می شوند. بنابراین مانند دسته های لوازم سفر و سرگرمی یا ماشین های اداری ، اجاره لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی نیز می توانند درآمد خوبی برایتان داشته باشند.

چرا لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی کرایه بدهیم؟

بعضی از وسایل جنبه ی تزئیناتی و دکوری دارند، بودن این وسایل در کل سال اصلا مهم نیست اما تنها جایی که اهمیت پیدا می کنند در جلوی مهمان هستند، پس می توانیم در مواقعی که مهمان نداریم از این لوازم درآمدزایی داشته باشیم. به همین راحتی!

چرا لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی کرایه کنیم؟

اگر خانواده کم جمعیتی دارید اما هنگام مهمان دعوت کردن جمعیت زیادی را دعوت می کنید ، حتما می دانید که ظرف پخت وپز شما کفاف این جمعیت را نمی دهد پس باید به فکر تهیه ظروف بزرگتر باشید. اگر بخرید که در حق خودتان ظلم کردید پس بهتر است این وسایل را در کرایه چی کرایه کنید و بعد از اتمام مهمانی هم تحویل دهید. همیشه مشکل را با کمترین هزینه حل کنید.

زیردسته های لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی

زیردسته های لوازم خانگی و ابزارآلات ساختمانی شامل دکوراسیون داخلی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، لوازم برقی خانگی، لوازم آرایشگاهی، تجهیزات ساختمانی هوشمند، ظروف سرو غذا.

قوانین کرایه لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی

با توجه به گران بودن این کالاها بهتر است در هنگام کرایه به شدت مراقب آنها باشید تا برای استفاده کوتاه مدت از این وسیله ها، مجبور به پرداخت هزینه گزافی نباشید. درست است که ممکن است مالک آن را با گارانتی خریده باشد ولی معمولا گارانتی آن برای افراد کرایه کننده نخواهد بود.

سنت شکنی لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی

از آنجایی که سنت شکنی یکی از تغییر عادت هاست ، این بار هم کرایه چی دست به سنت شکنی زده. چطور؟ به جای خرید لوازم های گران زینتی و دکوری که همش چیزی به جز ضرر مالی نیست به راحتی آنها را کرایه کنید و چشمان مهمانانتان را مجذوب وسایل کنید و در آخر هم بعد از رفتن مهمان ها شما هم آن را ببرید تحویل دهید. اینطوری نه خانی اومده نه خانی رفته ، شما هم در چشمان دیگران کوچک نشدید.

کالا یا زیردسته ی پیشنهادی لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی

اگر شما کالایی دارید که در دسته کرایه لوازم منزل و ساختمان قرار می گیرد و مشکلی با کرایه دادن آن ندارید می توانید آن را در کرایه چی ثبت کنید و به درآمد برسید.

تا حالا شده بخواهید لوازم منزل و تجهیزات ساختمانی اجاره کنید ؟ ?
فرض کنید خانواده های ایرانی دیگه معمولا کم جمعیت هستند پس وقتی جمیعیت زیادی برای مهمانی داشته باشند اون هم یکی دوشب در سال دیگه عملا خرید وسایل اصلا مقرون به صرفه نیست. پس کرایه لوازم خانگی به جای خریدن آنها مقرون به صرفه تر است. درسته ؟
کافیه یه سر به اپ کرایه چی بزنید تا ببینید همه مشکلات را لازم نیست با خرید حل کنید. برخی را می توان خیلی ارزون تر حل کرد .
اگر وسیله ای دارید که در دسته لوازم ساختمان و منزل قرار می گیرد که تقریبا بلا استفاده هستند و یا فعلا ازشون استفاده نمی کنید بهتون پیشنهاد میکنم همین الان اپ کرایه چی ? را نصب کنید و آن وسیله را برای کرایه دادن توی اپ ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست