اجاره خودرو

در این دسته از اپ کرایه چی شما می توانید خودرو، دوچرخه و موتورسیکلت ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز و تمایل برای اجاره کردن آنها اقدام کنید.

ویژگی های اجاره خودرو

خودرو و وسایل نقلیه اگر برای شرایط تجملاتی باشه معمولا به صورت کوتاه مدت اجاره می شود و اگر برای استفاده روزمره و گذران زندگی باشد معمولا به صورت میان مدت اجاره می شوند.

چرا وسایل نقلیه کرایه بدهیم؟

خودروی تر و تمیزی داری ولی آنچنان استفاده ای نمی کنی؟ خودرو گران قیمتی داری ولی از ترس خط افتادن از خونه بیرون نمیاری؟ خب میتونی اونو توی کرایه چی ثبتش کنی تا کرایه بدی و از آن درآمد داشته باشی. اینطوری لااقل میتونی هزینه های خودشو از خودش تهیه کنی.

چرا وسایل نقلیه کرایه کنیم؟

داری عروسی می گیری و دنبال ماشین خوب و شیک و باکلاس می گردی؟ می خوای به همراه خانومت یه مسافرت کوتاه برید ولی می خوای شخصی برید؟ برو سراغ کرایه چی و اونجا وسیله ای که می خواهی را پیدا کن و اجاره اش کن. اجاره خودرو لوکس و ماشین عروس ارزان در کرایه چی این امکان را به شما می دهد تا به خواسته ی خود برسید. حتی اگه ممنوعیت تردد خودرو وجود داره خب یه دوچرخه کرایه کن و با دوچرخه برو.

زیردسته های اجاره وسایل نقلیه

زیردسته های کرایه وسایل نقلیه: خودرو، وسایل خودرو و موتور سیکلت، خودرو سنگین.

نکات و قوانین اجاره خودرو

از هزینه های سنگین خرید وسایل نقلیه احتمالا به خوبی آگاه هستید. خوشبختانه شما می توانید باتوجه به توافق نامه حقوقی کرایه چی وسیله نقلیه را تعمیر کرده و سپس به صاحبش تحویل دهید اما اگر در تعمیر آن کوتاهی کرده باشید و قطعه بی کیفیت به کار ببرید، صاحب وسیله ضمانت نامه هایتان را به شما تحویل نداده و ممکن است آنها را به اجرا بگذارد. پس حسابی مراقب وسایل نقلیه ای که کرایه می کنید باشید.

سنت شکنی اجاره خودرو

معمولا تنها وسیله نقلیه ای که کرایه داده می شود، ماشین عروس و خودروهای لوکس است اما در کرایه چی این تابو را شکاندیم تا از دیگر وسایل نقلیه هم برای کرایه دادن استفاده کنید. اگه وسیله نقلیه بدون استفاده ای داری کافیه بیای توی اپ و دسته مورد نظرتو انتخاب کنی و اونو برای کرایه دادن ثبتش کنی.

کالا یا زیردسته پیشنهادی اجاره خودرو

اگه شما هم خودرو یا دوچرخه و … داری که دیگه ازش استفاده نمی کنی، توصیه می کنم توی کرایه چی ثبتش کنی تا شاید یه نفر به کارش بیاد و بخواد.

در اپ کرایه چی، کرایه خودرو های مختلفی وجود داره. از پراید گرفته?تاااا……..
اجاره خودرو در بسیاری از شرایط میتونه از نظر اقتصادی بهتون کمک کنه،تا هزینه اضافی بابت بلیط و این چیزا ندید.
خودرو مورد نظرتون رو به راحتی انتخاب کنید و برای هر هدفی که دارید از مسافرت های کوتاه بیرون شهری گرفته تا نیازهای درون شهری استفاده کنید??
برای اطلاع از شرایط و قوانین به سایت کرایه چی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست