کرایه چی
کرایه چی
کرایه چی

کرایه چی، پلتفرمی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی کالای خودتونو برای کرایه بزارید و همچنین کالای مورد نیاز خودتونو اجاره کنید. موقع کرایه دادن کالا،مشخصات کرایه دهنده و کرایه گیرنده را بنویسید و امضا کنید، تا در صورت خرابی احتمالی کالا، اگر موضوع بین دو طرف حل نشد، بتوانید از پیش نویس حقوقی استفاده کنید.
⚠️پیش نویس حقوقی به شما کمک می کند تا در شورای حل اختلاف، از حقتون دفاع کنید. این از ویژگی بارز کرایه چی هست تا شما راحت تر به ما اعتماد کنید✌?

با کرایه چی بیشتر آشنا بشید?
کرایه چی یک پلتفرم با کاربری آسان است که این امکان رو به شما میدهد تا از هر وسیله ای که نیاز ندارید، کسب درآمد کنید و هم اینکه به هر وسیله ای که نیاز دارید با کمترین هزینه، دسترسی داشته باشید.

فرصت استفاده از کرایه چی رو از دست نده?
به جای خرید وسایلی که نیاز داری، با اجاره ی آنها در هزینه هات صرفه جویی کن، اینجوری به اقتصاد خانواده بیشتر کمک میکنی?
حالا اگه وسیله ای هم داری که فعلا از اون استفاده نمی کنی، برای اجاره در کرایه چی بذار؛
اینجوری بازهم به اقتصاد خانواده بیشتر کمک میکنی?

کرایه کالا
اجاره کالا
کرایه چی

امروز می‌خواهیم با کرایه چی همراه باشیم. کرایه چی این بستر رو برای شما فراهم میکنه که بتونید در مخارج زندگی به خانوادتون کمک کنید؛ یه جورایی بی دردسر درآمد داشته باشید.??
همین الان اپلیکیشن رو از بازار یا مایکت دانلود کن❤️

تو قسمت قبلی گفتیم که کرایه چی بهتون توی مخارج زندگی کمک میکنه. حالا براتون میگم که باید چیکار کنید. تا حالا توی خونتون یک سری وسایل رو داشتید که ندونید چیکارش کنید؟! چون دیگه استفاده‌ای ازشون نمیکنید!? مثلا کالسکه‌ای که برای سیسمونی خریدی و اون اوایل استفاده کردی، الان گذاشتیش کنار چون دیگه کارایی نداره برات. خب از همین وسیله میتونی خیلی راحت درآمد داشته باشی. وسیلت رو با مبلغ دلخواه خودت و با مدت زمان مورد نظرت برای کرایه دادن توی کرایه چی بذار?.
قسمت بعدی رو از دست نده، چون بهت میگیم که چجوری با هزینه کمتر وسیله‌های مورد نظرت رو داشته باشی.
وسیله ای داری که بخوای برای کرایه بذاری؟ آگهیشو ثبت کن!

دوست عزیز اگه برای شما هم توی این شرایط خرید وسایل سخته و بودجه ندارید و قیمت ها بالاست، این بخش رو از دست نده چون بهت کمک میکنه با کمترین هزینه وسیله‌ت رو داشته باشی?
توی کرایه چی هر وسیله‌ای که نیاز داری رو میتونی پیدا کنی و کرایه کنی و هزینه اضافی بابت خریدن اون وسیله نکنی?. میتونی توی دسته‌های مختلف مثل لباس عروس، کتاب، وسایل بازی و سرگرمی و … بگردی و با توجه به نیازت اون وسیله رو کرایه کنی.
حتما اپ رو نصب کن.تا همیشه در دسترس داشته باشی.❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست