اجاره موتور برق

کسب درآمد از طریق اجاره دادن موتور برق.

اجاره موتور برق

اگر شما موتور برق دارید ولی فعلا به آن نیاز ندارید و ازش استفاده نمیکنید، شما به راحتی میتوانید از این دارایی درآمد کسب کنید. اگر در 60 روز، روزی 100 هزار تومان کرایه بدید، پس از تقریبا 2 ماه، 6میلیون تومان پول دارید که حالا هم دارایی خودتون رو دارید و هم از درآمد حاصله، وسایلی که نیاز دارید رو میتوانید بخرید.

اجاره دادن تجهیزات صنعتی مثل موتور برق و مانند آن راهی است برای کسب درآمد شما. حالا چطوری؟ ممکنه شما صاحب کسب و کاری بودید که نیاز به وسایل صنعتی مثل موتور برق یا بالابر داشتید و اون رو خریداری کردید؛ ولی به صورت کوتاه مدت به آن نیاز داشتید و فعلا دیگه به اون نیاز ندارید و حتی شاید پشیمون هستید از هزینه ای که کردید‌?. خب میتوانید این نگرانی را و یا بهتره بگیم حس پشیمونی را بهبود ببخشید و یجورایی جبران کنید.
اینجا اپ کرایه چی بهتون کمک میکنه تا بتونید از دارایی که دارید ولی استفاده نمیکنید از طریق کرایه دادن آن درآمد کسب کنید.  وارد سایت شوید، ثبت نام کنید و عکس از محصول خودتون بگیرید و بذارید. چند خط توضیحات از کالای خودتون بنویسید و قیمت مربوط به اجاره ی روزانه ی آن را هم بنویسید. به همین راحتی! البته اگر نگران وسیله ای که دارید هستید و میترسید که مشکلی برای اون پیش بیاد حتما پیش نویس حقوقی که در سایت هست رو مطالعه کنید و وثیقه ی مطمئنی از کرایه کننده بگیرید. مشاوران ما به شما در هر زمینه ای که سوال دارید کمک میکنند. سوالاتتون رو بپرسید تا زودتر پاسخگو باشیم??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست