لوازم فرهنگی و مناسبات

در این دسته شما می توانید وسایل مربوط به لوازم فرهنگی و ابزارهای مناسبتی را قرار بدهید مثل کتاب که جزو لوازم فرهنگی حساب می شود.

ویژگی ها

از ویژگی های این دسته میتوان به کرایه کوتاه مدت این وسایل اشاره کرد زیرا در مدت زمان کوتاهی نیاز کاربر را برطرف کرده و به شما برگردانده می شود که در نتیجه می توانید تعداد دفعات کرایه کالایتان را در یک سال افزایش دهید.

چرا کتاب کرایه بدهیم؟

کتاب و لوازم مناسبتی از جمله لوازمی هستند که معمولا برای خود ما یک بار استفاده دارند. مثلا کتاب هنگامی که یک بار آن را می خوانیم همه ی مطالبش را فرا می گیریم مگر اینکه اتفاقی بیفتد و فراموش کنیم ، از این رو وقتی این کالا را داریم می توانیم با اجاره دادنش از هزینه کرد دوباره ی آن برای دیگران جلوگیری کنیم و به مرور زمان هزینه اصلی کتاب را به دست آوریم.

چرا کتاب کرایه کنیم؟

وقتی قرار است کتابی را یک بار بخوانیم و فرا بگیریم چه نیازی به خرید آن هست؟ اون رو کرایه کنید، بخونید و تحویل دهید. مابقی پولتون را نگه دارید برای اجاره یا خرید کالاهای اساسی دیگر به این ترتیب از پولی که در اختیار دارید می توانید استفاده بیشتر و بهتری ببرید.

زیرسته های لوازم فرهنگی و مناسبات

زیر دسته های لوازم فرهنگی و مناسبات شامل :

کتاب و مجله، فیلم و مستند، نرم افزار، لوازم مناسبات، لوازم تحریر، تجهیزات موسیقی

نکات و قوانین مرتبط با دسته لوازم فرهنگی و مناسبات

در اجاره دادن این وسایل بهتر است از گرفتن هزینه ی زیاد خودداری کنید زیرا اجاره ی این وسایل کوتاه مدت بوده و باید برای کرایه کننده جذابیت خوبی داشته باشد. تعمیر در لوازم فرهنگی وجود ندارد بر همین اساس بند تعمیر در توافق نامه حقوقی شامل لوازم فرهنگی نمی شود و باید اصل کالا جدا خریداری شده و به صاحب بازگردانده شود.

چرا کتاب در کرایه چی؟

یکی از تفاوت هایی که کرایه چی با کتابخانه های عمومی داره اینه که شما می توانید به راحتی تصاویر کتاب مورد نظرتون را از داخل کرایه چی ببینید تا بتونید انتخاب درستی داشته باشید. اما در کتابخانه های عمومی شما اجازه ورود به مخزن کتاب های کتابخانه را ندارید و فقط باید از لیست ثبت شده کتاب خود را بیابید. به نظر شما در کدام شیوه می توانید انتخاب دقیق تری داشته باشید؟

کالا یا زیردسته پیشنهادی شما

اگر شما کالایی یا دسته ای از کالا می شناسید که در این گروه قرار می گیرد، در کامنت با ما مطرح کنید.

در این پست می خواهیم به معرفی دسته بندی لوازم فرهنگی و مناسبت ها بپردازیم.

کافیه توی اَپ روی قسمت دسته بندی کلیک کنید تا ببینید.

تمام وسایل و تجهیزات فرهنگی و مناسبتی که میخواهید کرایه کنید و یا کرایه بدید رو میتونید در این قسمت پیدا کنید.

وسایلی که می توانید در این دسته بیابید عبارتند از نرم افزار، فیلم، مستند،کتاب و مجله و…

میخوای یه نمونه کاربردشو برات بگم؟?

آفیس ، فیفا ، ویندوز اینارو یادت میاد نداشتی میرفتی میخریدی و بعد هم که نصبشون میکردی می انداختی دور؟خب عزیز من به جای خرید،یه روز کرایه کن نصب کن و بعدم ببر تحویل بده.به همین راحتی.

اگه میخوای با ویژگی های این دسته بیشتر آشنا بشی اسلاید های این پست را حتما یه بار بخون ضرر نمیکنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست