دسته بندی تجهیزات پزشکی و سلامت

در این دسته از محصولات اپ کرایه چی می توانید دستگاه ها و وسایلی که در حوزه پزشکی و سلامت قرار دارند و البته قابل استفاده برای چند نفر هستند را مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به کرایه آن کنید. لوازم کمک حرکتی، کمک درمانی از جمله این وسایل می باشند.

ویژگی های دسته بندی تجهیزات پزشکی و سلامت

از خصوصیات این دسته تجهیزات میتوان به تنوع زمانی در استفاده از این وسایل اشاره کرد. برای همین با توجه به نوع وسیله ای که می خواهید کرایه دهید باید قیمت گذاری متعادلی داشته باشید. البته بیماری و مشکل افراد و سطح توان مالی افرادی که به این دستگاه ها نیاز پیدا می کنند را مدنظر قرار بدید و منصفانه و با کمی عطوفت مبالغ را درنظر بگیرید.

چرا تجهیزات پزشکی کرایه بدهیم؟

بعضی از وسایل پزشکی وجود دارند که متاسفانه مهمان همیشگی بعضی مردم هستند اما بعضی دیگر برای مقطعی به کار مخاطب می آید. مثلا عصا یا ویلچر برای فردی که سالم است و دچار حادثه ای شده و نیاز به استفاده از این ابزار دارند مسلما خریدش آن چنان مقرون به صرفه نیست به همین دلیل می توانند این افراد این وسایل را کرایه کنند.

چرا تجهیزات پزشکی کرایه بکنیم؟

اگر شما در گذشته به خاطر بعضی از شرایط مجبور به خرید وسیله یا دستگاهی در حوزه پزشکی شدید و اکنون از آن استفاده نمی کنید می توانید این دستگاه را در اپ کرایه چی قرار داده و معرفی کنید تا دیگران که نیاز به استفاده از آن دارند بتوانند به جای خرید و هزینه سنگین، آن را با قیمتی کمتر تحت استفاده گرفته و در جریان بیماری هزینه زیادی پرداخت نکنند.

زیردسته ی تجهیزات پزشکی و سلامت

از زیردسته های تجهیزات پزشکی و سلامت میشه به تجهیزات کمکی بیمار اشاره کرد.

نکات و قوانین مرتبط با دسته بندی تجهیزات پزشکی و سلامت

در اجاره دادن وسایل پزشکی به خاطر شرایط مالی اکثر بیماران بهتر است جانب انصاف را رعایت کرده و قیمت های گرانی را در نظر نگیرید. اما اگر شما این کالا را اجاره می کنید بدانید هزینه اصل این تجهیزات بسیار سنگین بوده و در صورت خرابی یا باید آن را به خوبی و با کیفیت بالا تعمیرکنید و یا همان وسیله را به صورت جدید و نو با قیمت سنگین خریداری کنید. پس در حفظ و نگهداری این وسایل دقت کافی را مدنظر داشته باشید.

سنت شکنی مربوط به دسته بندی تجهیزات پزشکی و سلامت

در حالت عادی برای استفاده از تجهیزات پزشکی یا باید شخصا برای خرید آن اقدام کنید و یا اینکه در بین دوست و آشنا با هزار خجالت بگردی و ببینی در گذشته آنها از این وسایل استفاده کرده اند و دارند یا خیر؟ که اکثرا به خاطر افزایش بیماری ها از آنها استفاده می کنند . یکی از راه های سریع به جواب رسیدن استفاده از اپ کرایه چی هست. شما میتوانید به راحتی نام دستگاه موردنظر خود را در این اپ سرچ کنید تا اگر کسی داشته باشد و استفاده نکند در عرض چند ثانیه برای شما مشخض شده و بتوانید سریع در مورد کرایه کردن آن اقدام کنید.

کالای پیشنهادی دسته بندی تجهیزات پزشکی و سلامت

اگر شما کالا یا دسته ای از محصولات پزشکی را می شناسید که در اپ کرایه چی وجود ندارد، می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا پس از بررسی در اپ اضافه شود.

یکی از دسته وسایلی که کرایه کردن اونها میتونه خیلی به نفع باشه،  دسته بندی تجهیزات پزشکی و سلامت کرایه چی هست.چون اولا این وسیله ها به صورت مقطعی استفاده میشوند و هم هزینه بسیار زیادی برای خرید میخواهند.به همین دلیل کسی که دچار سانحه میشه? زبونم لال? اگر مشکل دائمی برایش اتفاق نیوفتد ، خرید این وسایل برایش به صرفه نخواهد بود.
?‍♂️ به قول حضرت سعدی :
? بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو ها را نماند قرار .?

دوست خوبم ، اگه صاحب وسیله پزشکی و درمانی هستی برای اجاره دادن اون میتونی توی کرایه چی همین الان عضو بشی و اونو ثبت کنی.
?راستی وقتی داری قیمت اجاره بها را برای اون وسیله تعیین میکنی یاد دو بیت سعدی باش و سعی کن به گونه ای قیمت گذاری کنی که به این افراد هم فشار زیادی وارد نشه. ?
برای دانلود? اپ کرایه چی کافیه روی لینک در قسمت بایو اینستاگرام کرایه چی بزنید تا مستقیما دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست