کرایه کتاب

کسب درآمد از طریق کرایه دادن کتاب.

کرایه کتاب

اگه این دارایی رو دارید ولی فعلا بهش نیاز ندارید شما به راحتی میتونید از این دارایی درآمد کسب کنید. اگر در 100 روز، روزی 5 هزارتومان اجاره بدید، پس از تقریبا 3ماه، 500 هزار تومان پول دارید که میتونید دوباره کتاب و یا هر وسیله ی دیگه ای که نیاز دارید رو بخرید و این کتاب همچنان مال خودتون باشه.

با کرایه کتاب، بدون هزینه ی زیاد کتاب های بیشتری رو مطالعه کنید?.
استیون کینگ میگه: کتاب ها بهترین سرگرمی هستند. مابین آنها تبلیغات پخش نمیشود، نیاز به باطری ندارند و در قبال هر دلار پرداخت شده ساعت ها سرگرمی برای مخاطبان ایجاد میکنند. اگر از اون دسته دوستانی هستید که علاقه زیادی به خواندن کتاب دارید، بهتون پیشنهاد میکنیم که به دسته لوازم فرهنگی توی اپ کرایه چی سر بزنید. اونجا کلی کتاب داره که میتونید کرایه کنید و بخونید و نیازی نیست هزینه زیادی بابت خریدش کنید یا به کتابخونه برید. اگر هم که کتاب های زیادی دارید که خوندید و داخل کتابخونه ی منزلتون هست و دیگه فعلا به اونها نیاز ندارید، میتونید اون رو مثلا به مدت 100 روز، روزی 50 هزار تومان برای اجاره بذارید و بعد از تقریبا 3 ماه، 500 هزار تومان پول دارید?.
قابل توجه دوستان دانشجو‼️
اینجا میتونید به راحتی هم کتاب هایی که نیاز ندارید رو کرایه بدید و درآمد کسب کنید و هم با هزینه ی خیلی کمتر، کتابی رو که فقط برای یک ترم نیاز دارید اجاره کنید و دیگه نخرید.
می بینید که چقدر به صرفه میشه و از اون مهمتر یه منبع درآمد دارید?
پس سریع تر کرایه چی رو از مایکت و بازار دانلود و نصب کنید و بهترین استفاده رو ازش ببرید?✌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست