کرایه لوازم صوتی و تصویری

در این دسته از اپ کرایه چی شما می توانید لوازم صوتی و تصویری مانند کنسول بازی ، لوازم جانبی آن ، تلویزیون و … را مشاهده کرده و در صورت تمایل و نیاز آنها را اجاره کنید.

ویژگی های کرایه لوازم صوتی تصویری

اجاره لوازم صوتی و تصویری به طور معمول کوتاه مدت و در برخی موارد بلند مدت صورت می گیرد. این شما هستید که با یک قیمت گذاری خوب و متعادل می توانید از این راه به درآمد خوبی برسید.

چرا لوازم صوتی و تصویری کرایه بدهیم

بعضی از وسایل صوتی تصویری هستند که در طول سال شاید یکی دوبار بخواهیم استفاده کنیم مثل دیویدی پلیر، اما می توانیم بعد از استفاده خودمان زمانی که دیگر کاری با آن نداریم آن را در اپ کرایه چی ثبت کنیم و آن را تبدیل به منبع درآمدی برای خود کنیم. البته فقط وسیله را نبینید ، کمی ذهنتان را به ایامی که کلوپ ها رونق داشت ببرید، بله دقیقا…

چرا لوازم صوتی و تصویری کرایه کنیم

یکی از تکنولوژی هایی که در سر زبان ها افتاده سینمای خانگی هست. مگر شما در یک سال چند بار می خواهید از این تکنولوژی استفاده کنید که 45 میلیون بخواهید برای خرید آن بپردازید؟ به جای اینکار به راحتی آن را کرایه کنید و در کنار خانواده از آن استفاده کنید و بعد هم تحویل دهید. راه کم هزینه همینه : اجاره کن، استفاده کن، تحویل بده.

زیردسته های کرایه لوازم صوتی تصویری

زیردسته های لوازم صوتی و تصویری شامل: دوربین و لوازم جانبی، لوازم صوتی، ضبط و پخش، کنسول بازی و لوازم جانبی، تلویزیون و لوازم جانبی.

قوانین کرایه لوازم صوتی و تصویری

با توجه به گران بودن این کالاها بهتر است در هنگام کرایه به شدت مراقب آنها باشید تا برای استفاده کوتاه مدت از این وسیله ها، مجبور به پرداخت هزینه گزافی نباشید. درست است که ممکن است مالک آن را با گارانتی خریده باشد ولی معمولا گارانتی آن برای افراد کرایه کننده نخواهد بود.

سنت شکنی کرایه لوازم صوتی و تصویری

از قدیم الایام کلوپ ها و مغازه های اجاره دهنده وسایل صوتی وجود داشته ، اما با آمدن این تجهیزات روی اپ کرایه چی ، می توان به راحتی کاربر و مخاطبان را افزایش داده و قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت.

کالا یا زیردسته پیشنهادی لوازم صوتی و تصویری

اگر شما کالایی دارید که در این دسته قرار می گیرد و مشکلی با کرایه دادن آن ندارید می توانید آن را در کرایه چی ثبت کنید و به درآمد برسید.

سلـــام ?‍♂️ از اون جایی که کرایه لوازم صوتی و تصویری? می تواند در کاهش هزینه ها و همچنین برگزاری یک مراسم خوب و آبرومند کمک کند، کرایه چی? بستری است که شما می توانید محصولات صوتی و تصویری مورد نظرتون را از این طریق اجاره کنید .
اگر وسایلی دارید که در زمینه صوتی و تصویری قرار داره مثل باند ، تلویزیون و … که می توانید آن را اجاره بدید همین الان اپ کرایه چی را دانلود کنید و آن را ثبت کنید تا بتوانید ازش کسب درآمد کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست