کرایه طلا و جواهرات

در اپ کرایه چی میتونید طلا و جواهراتی که مخاطبان برای کرایه ثبت کرده اند را از این قسمت مشاهده کرده و آن را کرایه کنید.

ویژگی کرایه طلا و جواهرات

طلا و جواهرات را برای تجمل استفاده می کنند از این رو برای یک شب مهمانی و یا برای استفاده در یک مسافرت کوتاه مدت استفاده می کنند. به همین دلیل مدت زمان کرایه آنها بسیار کوتاه است.

چرا زیورآلات کرایه کنیم؟

میخوای به مهمونی بری و خانومت داره مختو پهن زمین می کنه که جلوی اونا کم میارم؟ پول نداری خرید کنی یا از اون دسته آدم هایی هستی که میگی واسه یه شب مهمونی نباید چند ده میلیون خرج زیورآلات کرد؟ راه حلت کرایه چی هست! به جای خرید کرایه کن. این طوری هم پول زیاد خرج نمی کنی هم غرغر نمی شنوی.

چرا زیورآلات کرایه بدهیم؟

یکی از راه های سرمایه گذاری، خرید طلا و جواهرات است اما آیا می دانید از این زیورآلات می توانید درآمد هم داشته باشید؟! شما با کرایه دادن این وسایل می توانید به درآمد زایی برسید. پس اگر زیورآلاتی دارید و از آنها استفاده نمی کنید آن را برای کرایه دادن در کرایه چی ثبت کنید.

زیردسته های زیورآلات و جواهرات

بدلیجات و زیورآلات از زیردسته های این دسته بندی هستند.

نکات و قوانین زیورآلات و جواهرات

اگر می خواهید طلا و جواهرات خود را اجاره دهید ، از آنجایی که ممکن است وسوسه سرقت به سر اجاره کننده سربزند، ضمانت هایتان را محکم و خوب بگیرید. مثلا حداقل 3 فقره چک هر یک به ارزش کل زیورآلاتی که کرایه می دهید. توصیه دوم به شما کرایه کنندگان است، در صورت اجاره جواهرات سعی کنید امانت دار خوبی باشید تا این شیوه در بین مردم منسوخ نشود. هرچند شما هم در هنگام کرایه کردن مجبورید ضمانت خوبی برای این وسایل پرداخت کنید.

کرایه چی اولین بستر کرایه زیورآلات

معمولا تاکنون کسی در مورد کرایه جواهرات صحبت نکرده اما اگر این شیوه در بین مردم رواج یابد می تواند خیلی از هزینه های خانواده ها را کم کرده و از هدر رفت پول جلوگیری کند. ما در کرایه چی مسئولیت اجتماعی که داریم اولین قدم این مسیر را برایتان برداشتیم و بستر آن را برایتان فراهم کردیم.

کالا یا زیردسته پیشنهادی زیورآلات و جواهرات

شما چه زیورآلاتی دارید که آن را در گاوصندوق پنهان کرده اید و حتی خودتان هم استفاده نمی کنید؟ آن را در کرایه چی ثبت کنید تا لااقل دیگران از آن استفاده کنند.

کرایه طلا و جواهرات

می دونی می تونی از زیور آلاتی که برات تکراری شدن و دوستشون نداری کسب درآمد کنی و دوباره جواهرات جدید بگیری؟ اگه فقط با روزی 300 هزار تومن اونو کرایه بدی در عرض تقریبا 60 روز میتونی با هزینه اجاره اون زیور آلات جواهرات تازه و زیبا بگیری و همین طور جواهرات قبلیتو هم داشته باشی.

لطفا به این سوال دقت کنید: اگر شما صاحب طلا و جواهرات گران قیمت باشید آیا حاضرید به جای کنار گذاشتن آنها، به دیگران کرایه دهید؟ یا اینکه در جایی می گذارید تا در مهمانی و جشن به خصوصی از اون استفاده کنید؟
معمولا اکثرا فقط برای مهمانی ها به خصوص جشن عروسی از آن استفاده می کنید و بعد از مهمانی هم دوباره همون آش و همون کاسه.
این نکته را هم مد نظرتون داشته باشید که برای خیلیا خرید این زیورآلات مشکل و امری محال است. حالا فرض کنید که شما به یک ویترین از جواهرات دسترسی دارید که بدون اینکه نیاز داشته باشید خرید کنید از هر کدوم از جواهرات داخل ویترین که تمایل داشته باشید می توانید به صورت کرایه طلا و جواهرات استفاده کنید.
توی سرویس و اپ کرایه چی شما این ویترین رو دارید و میتونید حتی جواهرات خودتون را به این ویترین اضافه کنید و از دیگر جواهرات این ویترین هم در مواقع نیازتون استفاده کنید. فقط کافیه اجاره اش را پرداخت کنید به همین راحتی. البته دیگران هم اگر شما جواهراتتون را ثبت کرده باشید می تونن بیان و از شما کرایه کنند.
با توجه به شرایط موجود قدرت خرید خانواده ها خیلی کم شده و با این وضع نمیشه طلای جدیدی خرید، ولی ما به شما میگیم که میشه توی این شرایط طلا بخری??
شما طلای کهنه ی خودت رو که دیگه دوستش نداری، برای کرایه توی اپلیکیشن کرایه چی میذاری. البته نگران نباش بابت اون چک معتبر از کرایه کننده میگیری?
حالا اگه اون رو، روزی ۳۰۰ هزارتومان کرایه بدی، بعد از 60 روز ۱۸ میلیون تومان درآمد داری.
حالاهم طلای قدیمی رو داری و هم میتونی با درآمدی که به دست آوردی، یدونه جدیدترش رو بخری.
برای اطلاع از قیمت لباس عروس میتونید به این لینک مراجعه کنید.
پس اگر می خواهید در هر مهمونی چشم نواز به نظر بیایید همین الان اپ کرایه چی را دانلود ? و نصب کنید و یه سر به دسته زیورآلات بزنید.

۲ دیدگاه. ترک جدید

  • مریم بوستانی
    25 آگوست, 2021 11:01 ق.ظ

    سلام وقت به خیر. قیمت کرایه طلا و جواهرات چقدر هست؟

    پاسخ
    • fatemeh shakibamehr
      25 آگوست, 2021 11:04 ق.ظ

      سلام دوست عزیز. قیمت کرایه را خود شخص کرایه دهنده مشخص می کند و بسته به نوع آن طلا و جواهرات فرق می کند. شما میتونید با بررسی آگهی های سایت قیمت هارو ببینید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست